دکتر مجید استوار

پایگاه اطلاع‌رسانی

دکتر مجید استوار

پایگاه اطلاع‌رسانی

دکتر مجید استوار

دکتری علوم سیاسی در گرایش جامعه شناسی سیاسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران
مرکزی با معدل 18.29 طی دوره 1385 -89 و اخذ درجه عالی از رساله دکتری تحت عنوان
"نقش قدرت نمادین در پیروزی انقلاب اسلامی ایران" به استاد راهنمایی دکتر احمد نقیب زاده؛
- عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی رشت (از 1386 تا کنون)

مجید استوار در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین در رشت با بیان اینکه هماهنگی و انحصار در سیاست گذاری voa از دست رفته است، اظهار داشت: صدای امریکا از سیاست ها و خط مشی های کارتر در ۳۵ سال گذشته بود و با سیاست های فعلی امریکا تناقض داشت.

وی با اشاره بر اینکه دموکراسی در ایران تثبیت شده است، گفت: با توجه به تقویت ایران و توسعه در مشارکت های مردمی در عرصه های مختلف انتخابات، صدای امریکا نمی توانست در سیاست های کلی جمهوری اسلامی رخنه ایجاد کند.

استاد علوم سیاسی در دانشگاه آزاد رشت با بیان اینکه صدای امریکا اعتماد خود را در بین ملت از دست داده است، افزود: با توجه به القا و ایجاد ناامنی از سوی امریکا در ایران، اعتماد به صدای بیگانه در کشور از بین رفته است و مردم منابع آگاهی خود را تغییر داده اند.

استوار یکی دیگر از عوامل تعطیل شدن صدای امریکا را افزایش شبکه های موبایلی خواند و خاطرنشان کرد: با افزایش روز افزون شبکه های موبایلی مردم کمتر به صدا توجه می کنند.

وی با بیان اینکه پس از تعطیلی صدای امریکا، تقویت در رسانه های دیداری و مجازی بیشتر می شود، اذعان داشت: تعطیل شدن صدای امریکا یقینا با برنامه بوده و آنها در رسانه های مدرن برنامه ریزی کرده اند.
۹۴/۰۲/۳۰