دکتر مجید استوار

پایگاه اطلاع‌رسانی

دکتر مجید استوار

پایگاه اطلاع‌رسانی

دکتر مجید استوار

دکتری علوم سیاسی در گرایش جامعه شناسی سیاسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران
مرکزی با معدل 18.29 طی دوره 1385 -89 و اخذ درجه عالی از رساله دکتری تحت عنوان
"نقش قدرت نمادین در پیروزی انقلاب اسلامی ایران" به استاد راهنمایی دکتر احمد نقیب زاده؛
- عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی رشت (از 1386 تا کنون)

دم غنیمت شمری

چهارشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۰، ۰۹:۰۱ ب.ظ

امروز هفتۀ اول مهر به دانشگاه رفتم تا سال تحصیلی جدید را با دانشجویان همراه شوم، اما دریغ از حضور حتی یک دانشجو. نتیجۀ اخلاقی اینکه باید بر سنت حسنۀ عدم حضور در هفتۀ نخست بر سر کلاسها پایبند بود تا اینچنین مسافت طولانی تهران تا رشت در زیر باران عاشق که این روزها دیگر خیلی عاشق شده سبب ملال خاطر نشود. با این همه احساس زیبایی از خاطرات کودکی و نوجوانی در ذهنم درخشش گرفت و به نتیجۀ اخلاقی دیگری رسیدم و آن سرعت بزرگ شدن آدمها و اندک بودن فرصتها و انبوه آرزوها و خواسته هاست که به مانند آب روان در حال گذر است. پس دم غنیمت شمریم و اکنون را دریابیم.

۹۰/۰۷/۰۶

نظرات  (۴)

سلام دکترجان
سیاوش همه مثل یه بچه شمال لذت برد.................
۱۹ مهر ۹۰ ، ۱۴:۴۴ ابوالفتح فخرمحمدیان
سلام.بهار تعلیم وتربیت برشما مبارک
۲۰ آبان ۹۰ ، ۱۰:۴۹ محمد قربانی
سلام دوست عزیز
من با جستجو در گوگل وبلاگ شما راژیدا کردم که با قلمی روان شب بعد از دفاع خود را به تصویر کشیده بودید .من نیز دانشجوی دکتری هستم . آرزوهای شما عین آرزوهای من است . دعا کن من نیز به آن برسم . موفق باشید .
۱۸ آذر ۹۰ ، ۱۷:۲۹ مهدی پاینده
سلام دکتر جان
به وجود شما ما بچه های لاهیجان افتخار میکنیم
التماس دعا